- Swift Development
- iOS Programming
- Core Data tutorial iOS
- فصل اول : آشنایی با نرم افزار های موبایل
- تاریخچه iOS
- آشنایی با سیستم عامل iOS
- راه اندازی و آماده سازی محیط توسعه iOS
- آشنایی با محیط xcode
- ساخت و راه اندازی simulator
- چهارچوب نرم افزاری iOS
- اتصال دستگاه های خارجی به iOS
- فصل دوم : آشنایی با زبان سوئیفت و فناوری Play Background
- متغیر ها و ثابت ها در سوئیفت و کاربرد آنها
- آرایه ها در سوئیفت
- شرط ها و حلقه ها در سوئیفت
- تعریف و توضیح دیکشنری ها در سوئیفت و کاربرد آنها
- فصل سوم : شرح منطق شی گرایی در برنامه نویسی و پیاده سازی آن با زبان سوئیفت
- شرح کامل وراثت در برنامه نویسی و پیاده سازی آن در زیان سوئیفت
- فصل چهارم : معرفی محیط ساخت نرم افزار در iOS
- ساختار یک پروژه iOS چگونه است
- توضیح فناوری MainStoryBoard در XCode و نحوه استفاده از این فناوری
- استفاده از فناوری Play Background برای انجام همزمان طراحی و اجرای آن بدون استفاده از simulator
- ساخت نرم افزار برای انواع صفحه نمایش
- فصل پنجم : ساخت اولین برنامه iOS
- ایجاد پروژه جدید
- توضیح فایل AppDelegate و وظایف آن در برنامه نویسی iOS
- بررسی دقیق تر چهارچوب iOS
- بررسی منطق MVC و پیاده سازی آن در iOS
- فصل ششم : View ها
- انواع اجزاء در iOS
- اجرای سایر View ها
- آشنایی با Relationship ها و انواع آن
- فصل هفتم : رابط کاربری و چینش اجزاء نرم افزار
- آشنایی با چینش و طراحی MainStoryBoard
- آشنایی با Widget ها
- آشنایی با Assets و info.plist
- طراحی اختصاصی برای سایز صفحه متفاوت
- Navigation Bar و Tab bar در iOS
- فصل هشتم : تبادل اطلاعات با دنیای خارج
- آشنایی با SMS
- ارسال و دریافت SMS
- رابط تلفنی
- دسترسی به وضعیت شبکه
- مدیریت Wifi
- فصل نهم : نقشه و ساخت نرم افزارهای مکان محور
- آشنایی با GPS
- داده های GIS و آشنایی با موقعیت جغرافیای
- فصل دهم : مالتی مدیا و iOS
- قالب های پشتیبانی شده در iOS
- پیش نمایش محدوده عکس در صفحه نمایش
- چگونگی گرفتن عکس
- آشنایی با صدا در iOS
- ضبط صدا و بازپخش
- ضبط تصویر در iOS از طریق Internet
- فصل یازدهم : iOS و گرافیک
- کار با متن و رسم متن
- انتخاب و رسم فونت
- آشنایی با CocoaTouch فایل ها و نقش آن ها در طراحی
- تغییر طراحی Widget ها به دلخواه
- آشنایی با Visual Effect ها برای طراحی بهتر در iOS
- فصل دوازدهم : انیمیشن در iOS
- انیمیشن فریم به فریم
- رویداد در انیمیشن
- درک سه بعدی در iOS
- فصل سیزدهم : DoInBackground
- درک مفهوم DoInBackground
- ابزارهای iOS برای DoInBackground
- انجام کار در پس زمینه
- انجام کار به صورت غیر متقارن
- Noification ها
- فصل چهاردهم : کار با رابط های ذخیره سازی داده
- ذخیره و بازیابی پارامتر ها و تنظیمات برنامه
- آشنایی با File IO و ساختار خواندن و نوشتن فایلی
- کار با ذخیره سازی فایل و دسترسی به SD Card
- کار با پایگاه داده
- فصل پانزدهم : حسگر ها و شتاب سنج ها
- پردازش سیگنال قطب نما، حسگر شتاب سنج و جهت
- کنترل ویبره دستگاه
- کار با پایگاه داده
- فصل شانزدهم : Case Study
- بررسی یک نرم افزار اندرویدی تجاری
- انواع حسگر ها بر روی موبایل
- فصل هفدهم : کار عملی
- ساخت یک نرم افزار به طور عملی به عنوان پروژه پایان
سیلابس آموزشی دوره
قابلیت های مورد انتظار پس از پایان دوره:
- آشنایی کامل با زبان تازه متولد شده Swift از شرکت بزرگ اپل
- ساخت اپلیکیشن های حرفه ای
- آشنایی با امکانات و قابلیتهای سیستم عامل iOS - Swift
- کسب حداقل پیش نیازها برای یادگیری توسعه نرم افزارهای iOS (برنامه نویسی iOS)
- قابلیت تولید و توسعه نرم افزارهای کاربردی و سرگرمی برای گوشی ها و تبلتهای ( IPad - IPod - IPhone )
- آشنایی کامل با زبان تازه متولد شده Swift از شرکت بزرگ اپل
- ساخت اپلیکیشن های حرفه ای
- آشنایی با امکانات و قابلیتهای سیستم عامل iOS - Swift
- کسب حداقل پیش نیازها برای یادگیری توسعه نرم افزارهای iOS (برنامه نویسی iOS)
- قابلیت تولید و توسعه نرم افزارهای کاربردی و سرگرمی برای گوشی ها و تبلتهای ( IPad - IPod - IPhone )
- آشنایی کامل با زبان تازه متولد شده Swift از شرکت بزرگ اپل
- ساخت اپلیکیشن های حرفه ای
- آشنایی با امکانات و قابلیتهای سیستم عامل iOS - Swift
- کسب حداقل پیش نیازها برای یادگیری توسعه نرم افزارهای iOS (برنامه نویسی iOS)
- قابلیت تولید و توسعه نرم افزارهای کاربردی و سرگرمی برای گوشی ها و تبلتهای ( IPad - IPod - IPhone )
15% تخفیف ثبت نام در مناسبت های خاص (اعلام در سایت شیراز آی تی)
لینک ثبت نام دوره- آشنایی با مفاهیم زبان Swiftآشنایی با مفاهیم زبان Swift
- View , Cocoatouch , MainStoryBoardView , Cocoatouch , MainStoryBoard
- رابط کاربری و چینش اجزاء نرم افزاررابط کاربری و چینش اجزاء نرم افزار
- تبادل اطلاعات با دنیای خارجتبادل اطلاعات با دنیای خارج
- نقشه و ساخت نرم افزارهای مکان محورنقشه و ساخت نرم افزارهای مکان محور
- مالتی مدیا و iOS ، انیمیشن و گرافیکمالتی مدیا و اندروید ، انیمیشن و گرافیک
- کار با رابط های ذخیره سازی داده و CoreDataکار با رابط های ذخیره سازی داده و CoreData
- بررسی Security و info.plist ها ، کار با حسگرها و شتاب سنج هابررسی Security و info.plist ، کار با حسگرها و شتاب سنج ها
طول دوره : 15 جلسه 3 ساعته ارائه رکورد جلسات به صورت نیم بها