کارگاه آموزشی پاییز 1395 | شیراز آی تی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی آنلاین و افزایش ترافیک سایت

  • Integrated
  • Internet Marketing
  • Solution Providers
  • مراحل راه اندازی وب سایت
  • معیارهای انتخاب دامنه و هاست مناسب
  • نحوه ثبت دامنه و هاست با نام خود
  • بخش های اصلی وب سایت تجاری
  • طراحی معماری ساختار محتوایی سایت
  • تولید محتوا و مدیریت محتوای سایت
  • راهکارها و تکنیکهای ایجاد ترافیک سایت
  • آنالیز ردپای کاربران درسایت
  • کنترل میزان ریزش بازدیدکنندگان
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • بازاریابی ایمیلی
  • مدیریت رفتار مصرف کننده
  • طراحی مدل بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی و تجارت الکترونیک
  • تجزیه و تحلیل وب سایت و برند سازی از طریق شبکه های اجتماعی
  • بومی سازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی
  • سئو و بهینه سازی وب سایت
  • مدلهای درآمدزایی در فضای اینترنت
  • بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده اند
  • استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک و پیج رنک وب سایت
  • آنالیز دیتا در جهت بهتر شدن
  • توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی
  • ایجاد بیزینس های بین المللی
  • تاثیر بازاریابی اینترنتی در رشد اقتصاد
  • SEO چيست
  • موتور جستجو چيست
  • نحوه عملکرد موتورهاي جستجو
  • الگوريتم هاي محاسبه رتبه در موتورهاي جستجو
  • Crawler چيست
  • نحوه عملکرد Crawler
  • Keyword چيست
  • پروسه جستجوي Keyword
  • بررسي روش های مختلف براي پيدا کردن بهترين Keyword ها
  • Keyword Tool چيست
  • نحوه استفاده از Keyword Tool ها
  • انتخاب Keyword های مناسب
  • کیفیت سنجی Keyword ها
  • معماری سایت مورد پسند موتور جستجو
  • معماری سایت از دید موتور جستجو
  • استفاده از Keyword در Domain Name و URL
  • SEO در تگ های HTML
  • کاربرد تگ Title در SEO
  • کاربرد انواع Meta Tag (متا تگ) در SEO
  • کاربرد Header Tag ها در SEO
  • کاربرد Anchor در SEO
  • نوشتن تگ های تاثیر گذار در SEO
  • کاربرد المنت های Heading در SEO
  • کاربرد Phrase Element ها در SEO
  • نوشتن محتوای تاثیر گذار در SEO
  • چه نوع محتوایی در SEO تاثیرگذار است
  • انواع مختلف محتوا
  • نوشتن محتوای جداگانه برای موتور جستجو
  • بررسی PageRank
  • بررسی انواع لینک ها
  • بررسی انواع لینک ها
  • نحوه استفاده از Link ها برای افزایش PageRank
  • بررسی مکانیزم Google Page Rank
  • تجارت الکترونیک و SEO
  • بررسی روش های تجارت الکترونیک
  • چرا PageRank دلیلی برای موفقیت نیست
  • Google Analytics چیست
  • روش کار با Google Analytics
  • مشخص کردن اهداف در Google Analytics
  • اندازه گیری ترافیک موتور جستجو
  • بررسی استراتژی های SEO
سیلابس آموزشی دوره

پس از گذراندن این دوره میتوانید :

  • با مدیریت استراتژیک ، کسب و کار آنلاین خود را متحول کنید
  • ایده کسب و کار اینترنتی خود را عملی کنید
  • با افزایش Page Rank سایت های خود در موتورهای جستجو ، ترافیک هدفمند سایت خود را بالا ببرید
  • کمپین های تبلیغاتی اینترنتی خود را هدفمند کنید ( Email Marketing , Banner , SEO , Social , ... )
  • بازارهای اینترنتی را تحلیل کرده و سهم کسب و کار خود را از آن ها کسب نماءید
  • ایده کسب و کار اینترنتی خود را عملی کنید
  • با مدیریت استراتژیک ، کسب و کار آنلاین خود را متحول کنید
  • بازاریابی و تبلیغات هدفمند کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید
  • با افزایش Page Rank سایت های خود در موتورهای جستجو ، ترافیک هدفمند سایت خود را بالا ببرید
  • کمپین های تبلیغاتی اینترنتی خود را هدفمند کنید ( Email Marketing , Banner , SEO , Social , ... )
  • بازارهای اینترنتی را تحلیل کرده و سهم کسب و کار خود را از آن ها کسب نماءید
  • با افزایش Page Rank سایت های خود در موتورهای جستجو ، ترافیک هدفمند سایت خود را بالا ببرید
  • کمپین های تبلیغاتی اینترنتی خود را هدفمند کنید ( Email Marketing , Banner , SEO , Social , ... )
  • ایده کسب و کار اینترنتی خود را عملی کنید
  • با مدیریت استراتژیک ، کسب و کار آنلاین خود را متحول کنید

15% تخفیف ثبت نام در مناسبت های خاص (اعلام در سایت شیراز آی تی)

لینک ثبت نام دوره
  • Brand identify & Cyberبرند سازی در فضای مجازی
  • Search Engine Optimization - SEOراه کارهای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
  • Visibility Link Building & Alexaایجاد و تبادل لینک های موثر در فضای سایبری و الکسا
  • Mobility Marketing - Viber , Whatsapp , Lineبازاریابی موبایلی (وایبر و واتس آپ و لاین و ...)
  • Google Analytic & Webmasterگوگل آنالیر و وبمستر
  • Google Plus & Google Adwordsگوگل پلاس و گوگل ادوردز
  • Facebook & Twitter & Instagramفیسبوک و توییتر و اینستگرام
  • Email Marketing Techniqueبازاریابی با ارسال ایمیل های انبوه تبلیغاتی
استاد دوره: مهندس درودی طول دوره : 15 ساعت ارائه رکورد جلسات