علت افزایش سفارش تعدادی بیشتر از محصولات با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

 

زمانی که شما برای فروشگاه خود اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می کنید، به راحتی می توانید همانطور که دوست دارید مشتریانتان را با اهداف خود پیش ببرید.

برای مثال، زمانی که ساخت اپلییکشن فروشگاهی تان به پایان رسید و آن را به مشتریان خود ارائه کردید، باید به دنبال این باشید که بهترین عملکرد و بهترین استراتژی های فروش داشته باشید.

ساخت فروشگاه موبایلی

ماهیت اپلیکیشن های فروشگاهی به طور خود کار چنین است که کاربران را برای خرید چند قلم جنس، و یا حتی خرید های بعدی ترغیب می کند. علت آن این است که تمامی محصولات پیش روی مشتری است، و این ابزار، همچون فروشگاه واقعی، برای خریدار محدودیت زا نیست. چه بسا وقتی وارد یک فروشگاه می شویم، دوست داریم به تمام بخش های فروشگاه سر بزنیم. نمونه ی کاملا واقعی ان، فروشگاهی است که در نزدیکی محل زندگی ما وجود دارد. این فروشگاه یک کتاب فروشی بزرگ است که حدود 3000 کتاب در آن برای فروش قرار گرفته است. کتاب ها برای فردی کتاب خوان مثل من بسیار هیجان انگیز اند اما متاسفانه امکان دیدن از تمام کتاب ها وجود ندارد. در چنین موقعی اگر چنین فروشگاهی اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایلی فروشگاه خود نماید بیش از هر چیزی می تواند به فروش هایش کمک کند.

بنابراین اینکه مشتری می تواند تمام محصولات یک فروشگاه را به طور یکجا و به طور کامل در هر زمان از شبانه روز مشاهده کند، یکی از مزایای بزرگ طراحی نرم افزار فروشگاهی موبایلی به شمار می آید.

در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.

کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات به طور آفلاین، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و ... همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولید اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.

سامانه فروشگاه ساز لایوگالری، به عنوان اولین فروشگاه ساز موبایلی در ایران، به شما امکان می دهد، با کمترین هزینه، در کمترین زمان، صاحب وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی خود شوید.

بر گرفته از وب سایت آرتا مارکتینگ : مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و برندینگ آنلاین