مطالعه موردی: چگونه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موجب گسترش بازار و افزایش فروش بوتیک Fleurty Ginger را فراهم کرد

آبان 21, 1394 | اپلیکیشن

 

موبایل مارکتیتنگ از جهات مختلف، می تواند به رشد کسب و کار ها کمک کند. یکی از مهم ترین ابعاد موبایل مارکتینگ که این روزها به فروشنده ها کمک بسیاری کرده است، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی است.

Fleurty Ginger همچون بسیاری از کسب و کار ها، با استفاده از این روش، توانست سریع تر از آن چه که حتی فکر کنید توسعه پیدا کند.

Fleurty Ginger یک بوتیک خانوادگی است که بعد از راه اندازی، توانست مشتری های خوبی پیدا کند اما رشد ابتدایی آن، چندان برای صاحبین فروشگاه، راضی کننده نبود.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی بهترین فکری بود که به ذهن صاحبان خطور کرد بنابراین آنان با یافتن یک فروشگاه ساز موبایلی معتبر و با امکانات بالا، طی دو ساعت فروشگاه خود را راه اندازی کردند.

ین بوتیک توانست طی 2 هفته، 48 درصد از مشتریان را برای خرید مجدد به سمت خود متمایل کند که رقمی بسیار عالی است. از آن جا که این بوتیک یک سایت نیز داشت، توانست از طریق اپلیکیشن، 23 درصد بر بازدید سایت نیز بیفزایند. نکته جالبتر این است که بازدید از فروشگاه واقعی این بوتیک نیز تا 17 درصد رشد داشت! این بدین معنی است که حتی کسانی که تاکنون این فروشگاه را ندیده بودند و از طریق دانلود اپلیکیشن با آن آشنا شده بودند، نسبت به دیدن فروشگاه اصلی راغب بودند.

شما چگونه می توانید با طراحی نسخه ی اپلیکیشنی موبایلی فروشگاه خود، از سود برخوردار باشید ؟

همانطور که صاحبین این فروشگاه با استفاده از کوپن و نوتیفی توانستند بسیاری از کاربران را به سمت خود متمایل کنند شما نیز می توانید با این دو امکان، کاربران را به سمت خود جذب کنید. در واقع بوتیکFleurty Ginger  هر بار کوپنی جدید ارائه می داد، برای کاربرانش یک نوتیفی ارسال می کرد و این موجب شد که بیش از پیش کاربران به خرید از این فروشگاه راغب شوند.

سامانه فروشگاه ساز لایــو گالری، به عنوان اولین فروشگاه ساز اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی در ایران، ابزاری به روز، کم هزینه و هوشمند برای گسترش تجارت آنلاین شما و به حداکثر رساندن درآمد فروشگاهتان است! 
 با لایــو گالری حتی می توانید نمای فروشگاه موبایلی و وب سایتتان را سفارشی کنید و ویترین موبایلی فروشگاهتان رابه سلیقه خود بچینید
 از این پس مشتریان شما به راحتی و در هر لحظه می توانند لیست به روز محصولات شما را ببینند ، با شما بصورت زنده در ارتباط باشند و حتی سفارش آنلاین دهند.

شما می توانید به محض ثبت نام در سامانه فروشگاه ساز لایوگالری، محصولات خود را در دسته بندی هایی که ایجاد می کنید، به سامانه اضافه کنید. همان موقع وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی تان آماده است. به طوری که می توانید سریعا فروش خود را آغاز کنید.